2011. június 3., péntek

Favorit

Apa,fia


A kincs
Apa fiatalodik
Bizony a tegnapi nap lett egy régi ám számomra új biciklim egy eredeti Favorit Brno. A maga 30 évével ő lett a család matuzsáleme. Mivel én is rabja lettem a divat fixinek nem volt sokáig egybe a kicsike (de előtte még megörökítettem). Ahogy szedegettem le róla az alkatrészeket csak ámultam és bámultam szinte minden öregebb nálam és még működnek is. Na de a lényeg hogy lecsupaszítottam és picit át gondoltam az egészet egész pofás bár van pár apróbb baja pl. a kerék amit kapott nem igazán jó a gumijához tehát sajna kellenek új gumik . A gyári keréken lévő hatalmas szárnyas anyák nagyon ott vannak valahogy át kéne menteni őket és úgy felhelyezni hogy ne lehessen leszedni. Ezek ugyanis magas lopásmutatóval rendelkeznek. Még pár dolgot kell csinálni rajta aztán használom így és ha tényleg úgy érzem hogy ez kell nekem akkor szépen át lesz festve kap valami döfi bandást meg pár kiegészítőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése