2011. június 14., kedd

Összefoglaló

Nem untatlak titeket minden nap azzal hogy épp hány csavart csavartam ki a Favoritból inkább röviden tömören összefoglalom az utolsó pár napot. Ugye a Favorit úgy ahogy elkészült voltam is vele dolgozni de minden bajom volt vele leesett a lánc a hajtókar....Rá jöttem hogy ez nem állapot ezért beszereztem új monoblockot , hajtóművet és megkapta azt amitől fixie lesz egy Novatek pálya agyat amit pont ma vittem el átfűzetni. Elméletileg a héten meg lesz. Az áttétel 40/15 lesz ami remélhetőleg se nem pörgős se nem izmos. Eddig akik személyesen látták Favit azt mondták jól néz ki de remélem így is van nem csak mondták.
Elég rég ültem az MTBn de ma azzal mentem dolgozni hát nagyon érdekes élmény outi után ráülni egy baromi nagy széles puha valamire. Persze nagyon élvezetes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése