2012. január 9., hétfő

Jog?!?!?!

A minap volt egy kis incidensem egy kedves autóssal azt csak a statisztika kedvéért említeném hogy nagytestű német autó volt az úriember segge alatt. Egy elágazáshoz érve besoroltam az én sávom jobb oldalára ami ennek a férfinek nem tetszett és mint aki nem normális nyomta a dudát. Nem értettem mi a problémája ezért heves activity-be kezdtünk. Ő próbált engem leszorítani de én nem igen hagytam magam végül ő megmutatva autója erejét csikorgó gumikkal elment.
Ezután azon kezdtem el gondolkodni hogy milyen joga van bárkinek is a másikat "ledudálnia". Ő is egy senki meg én is azért mert autó van alatta az már egy hatalom hogy ő megtehet bármit nekem meg elkel fogadnom? Igaz hogy a KRESZ elő ír pár dolgot de én nem szegem meg egyiket sem és ha meg is szegném ő neki nincs joga ezt felülbírálnia. Sajnos a magyar utak tele vannak ilyen elborult elméjű emberekkel nem tagadom kerékpárosok között is akadnak és néha még én is szabálytalan vagyok. Nem magamat védem csak keresem azt ami feljogosít bárkit arra hogy a másik felett ítélkezzen. Az ilyen emberek miatt kell évente kétszer megtömnünk Budapestet pár ezer bringással!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése